Am cont de Hosting Reseller la Telekom Romania si vad doar magenta in fata ochilor

De mai bine de 4 ani am un cont de hosting reseller la Telekom Romania a.k.a. Romtelecom. Nu pot sa spun ca este cel mai bun hosting, dar nici cel mai rau. Pana acum.

Din luna septembrie 2014 am probleme tehnice din ce in ce mai mari cu contul de hosting reseller h..w…ro pe care il am la Telekom Romania Mobile Communications S.A., fostul Romtelecom, si sunt tratat in bataie de joc de Echipa Telekom Romania.

Din septembrie si pana acum am facut zeci de plangeri telefonice la call center-ul Telekom si am trimis zeci de email-uri la adresele de email care mi-au fost date insa problemele au ramas, ba chiar s-au agravat. Daca la inceput, in septembrie, reclamam faptul ca au aparut niste intreruperi ale site-urilor hostate in acest cont de hosting si le atrageam atentia ca, din experienta cu serviciile dumnealor, se poate ajunge pana la blocarea completa a site-urilor si la probleme cu adresele de email ale acestor site-uri, in prezent am ajuns sa am intreruperi ale site-urilor de peste o ora incontinuu, am avut probleme cu adresele de email de peste 24 de ore si este din ce in ce mai rau.

Desi in contractul pe care il am cu Romtelecom SA, actualmente Telekom Romania Mobile Communications S.A. este stipulat ca “Orice nefunctionare a Serviciului va fi adusa de catre client la cunostinta Romtelecom in cel mai scurt timp posibil fie apeland.. 0800.810.000 sau 021.408.8064”, fie trimitand email la adresele de email pe care le-am primit ulterior: in..@telekom.ro, he..@telekom.ro, su..@clicknet.ro (adrese de email cu @romtelecom.ro pana la trecerea la Telekom), iar Romtelecom (Telekom) va remedia situatia “in termen de maxim 24 de ore de la primirea acestei notificari”, Telekom Romania nu numai ca nu a remediat problemele pe care le-am semnalat, dar a considerat si ca poate, datorita pozitiei dominante pe care o are, sa ma ignore si sa-si bata joc de mine, de timpul meu si nu in ultimul rand de banii mei.

La primele sesizari facute de mine in scris, echipa Telekom Romania nu a raspuns, iar primul raspuns, dupa ce am tot sunat la call center-ul Telekom si am mai trimis si email-uri a fost abia in 24.10.2014: “Buna ziua! Nu s-a mai primit reclamatii de la alti clienti gazduiti pe acest server. Cel mai probabil sunt probleme de conexiune. Va multumim. Echipa Telekom Romania” (greselile gramaticale apartin Echipei Telekom). Asta in timp ce site-urile care sunt in acest cont de hosting reseller nu functionau corect, iar eu faceam in continuare sesizari ca sunt probleme la serverul Telekom.

Dupa mai multe zile si mai multe sesizari (prin telefon si email) mi s-a comunicat acelasi lucru si mi s-a cerut sa trimit si iP-ul de la care verific nefunctionalitatea site-urilor. Le-am explicat ca verific de la mai multe computere si prin mai multe retele de internet si ca le trimit doar IP-ul meu. Raspunsul lor, venit dupa ceva timp a fost “Nu am mai avut reclamatii legate de un downtime pe acest server. Probleme pe care le reclamati dumneavoastra pot fi de conectivitate. Va rugam sa ne trimita grafice de monitorizare a site-ului care pot sustine aceste perioade de downtime” (greselile gramaticale apartin Echipei Telekom). Asta desi, conform contractului, eu nu eram obligat sa demonstrez nefunctionalitatea contului de hosting. Ca urmare a raspunsului “glumet” si fara argumente tehnice cum ar fi fost normal, am solicitat prin email, de mai multe ori, adresele de contact ale clientilor care au conturi pe acel server ca sa pot sa ii intreb si eu si am mai solicitat graficele de downtime ale serverului pe care am contul de hosting. O cerere normala si pertinenta din partea mea, dar la care nu am primit nici pana astazi raspuns desi consider ca Telekom Romania ar trebui sa-si controleze serverele si sa aiba aceste grafice de downtime.

Dupa multe sesizari, in data de 03.11.2014, s-a intamplat si ceea ce banuiam eu ca o sa se intample si le comunicasem prin septembrie ca se poate intampla. Au “cazut” toate adresele de email de la toate site-urile care sunt puse pe acest cont de hosting reseller. Mai mult de 24 de ore acestea nu au functionat, dar, recunosc, de data aceasta am fost contactat de echipa Telekom Romania si problema aceasta s-a rezolvat.

Vazand ca nu primesc graficele de downtime ale contului hosting reseller h..w…ro de la Telekom Romania, mi-am facut eu cont la site-uri de specialitate, care se ocupa cu monitorizarea si verificarea timpului de downtime pentru alte site-uri, iar din data de 06.11.2014 le-am trimis eu graficele de downtime ale contului de hosting in care se vedeau intreruperi mari de functionare, intreruperi de functionare (downtime) de peste o ora si o functionare (uptime) de 93-97%, adica foarte prost.

Din momentul in care am inceput sa trimit email-urile cu graficele de downtime ale contului de hosting am fost ignorat aproape total. Am mai primit un email cu “ Va informam pe aceasta cale ca se investigheaza situatia semnalata de dumneavoastra si facem tot posibilul sa se rezolve cat mai repede.”, la cateva zile au recunoscut o mica eroare “Ieri si astazi au fost probleme cu serverele de DNS. Situatia a fost remediata.”- in data de 19.11.2014, iar in data de 25.11.2014 a fost recunoscuta o alta mica problema fara a face insa referire pe ce perioada a fost problema “A fost o problema cu serviciul de mysql. Echipa Telekom Romaina”, dar fara ca problemele sa se rezolve. Problemele contului de hosting reseller h..w…ro erau aceleasi, cu intreruperi zilnice de peste o ora, cu adresele de email nefunctionale in cele mai multe cazuri in care nu functionau site-urile.

In tot acest timp in care trimiteam email-uri cu graficele de downtime si le semnalam functionarea foarte proasta a serviciilor de hosting am incercat sa intru in legatura cu departamentul tehnic al Telekom Romania la numerele de telefon din contract: 0800.810.000 si 021.408.8064. Este imposibil insa. La aceste doua numere nu exista departament de hosting. Am zeci de telefoane date si zeci de ore la care am vorbit cu diverse departamente din call center-ul Telekom, in care am fost pasat de la un departament la altul, de la un om la altul si fara sa pot sa vorbesc cu cineva care are legatura cu departamentul de hosting. Am o lista intreaga cu zecile de telefoane si cu persoanele cu care am stat de vorba in ultimul timp la aceste numere de telefon. Singurul lucru obtinut dupa multe minute de discutii inutile cu diversi oameni de la diverse departamente de la call center-ul Telekom au fost niste promisiuni “ferme” ca voi fi contactat de cineva de la departamentul de hosting. Acest lucru nu s-a intampat insa. Nu am fost contactat desi am sunat aproape zilnic, am facut inclusiv sesizari ca nu exista numar pentru sesizari legate de hosting, ca cele doua numere din contract sunt o bataie de joc care te duc in acelasi robot al call center-ului Telekom. O bataie de joc. Mi-am pierdut zeci de ore din viata ca sa fiu pasat de la unul la altul si in bataie de joc. Mi s-a inchis inclusiv telefonul in nas in momentul in care am intrebat un om de la call center daca stie ce este acela hosting reseller (eram foarte obosit sa tot explic ca nu este o legatura de internet si nu am nevoie de departamentul de internet pe la care mai trecusem cu putin timp in urma) si ca doresc sa vorbesc macar cu cineva care stie ce este acela un cont de hosting.

Singura “victorie”, dupa foarte multe sesizari si multe ore pierdute la call center-ul Telekom Romania, a fost ca la numarul de telefon 021.408.8064 raspunde in prezent un robot care imi comunica faptul ca am sunat la Telekom Romania, departamentul de hosting si ca apelul meu nu poate fi preluat. Si atat. Doar atat. Ori de cate ori suni, acelasi mesaj.

In ultimele zile am sunat zilnic la call center-ul Telekom Romania, am vorbit intre 30 de minute si o ora cu persoane de la departamente diferite care au sustinut ca nu pot sa ma ajute si sa ma puna in legatura cu cineva de la departamentul hosting (in acest moment cred ca nici nu mai exista), mi s-a propus chiar sa sun la un numar cu suprataxa, ca poate imi rezolv acolo problemele. Toate persoanele cu care am vorbit mi-au garantat ca voi fi sunat de cineva de la acel departament fantoma in ziua respetiva dupa unii si in cel mai scurt timp dupa altii. Culmea, ieri, 26.11.2014, la cateva ore dupa ce am vorbit cu doi reprezentanti ai Telekom de la departamentele defectiuni internet si comercial, am fost sunat pe seara de un reprezentant Telekom Romania, dar nu de la departamentul de hosting si nici ca sa-mi comunice ca s-au rezolvat problemele. Am fost sunat ca sa fiu intrebat care este stadiul sesizarilor mele, daca mai am probleme si sa-i comunic ce probleme am. Asta dupa ce vorbisem cu cateva ore mai devreme cu doi oameni de la call center-ul lor si le explicasem ce probleme am. Am crezut ca glumeste. Dar nu. Desi pare foarte stupid, nu glumea. Chiar sunase ca sa ma intrebe daca am facut sesizare si daca am probleme. Si acest personaj mi-a comunicat ca o sa transmita mai departe problemele mele si ca o sa fiu contactat de cineva de la departamentul de hosting.

As dori sa mai atrag atentia asupra unui lucru foarte important: contul de hosting reseller h..w…ro pe care il detin la Telekom Romania nu este un cont gratuit, platesc pentru el lunar o suma de bani si nu mi se pare normal sa ma rog luni de zile de cei de la Telekom sa-si rezolve problemele tehnice si sa faca acest cont sa functioneze corect si, si mai rau, nu mi se pare normal sa trebuiasca sa ajung sa ma rog de ei ca sa vorbesc cu cineva de la departamentul de hosting, iar ei sa-si bata joc de mine pasandu-ma de la unul la altul, inchizandu-mi telefonul in nas sau aruncandu-mi un “o sa fiti sunat de cei de la departamentul de hosting in cel mai scurt timp” stiind ca acest lucru nu o se intample. Normal ar fi fost sa am o legatura directa cu acest departament asa cum scrie in contract, sa pot sa le comunic in mod direct problemele, iar ei sa le rezolve in cel mai scurt timp.

In continuare o sa postez graficele de downtime din ultimele zile ale contului de Hosting Reseller pe care il am la Telekom Romania.

Graficele de downtime cont Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 13.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 13.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 14.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 14.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 15.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 15.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 16.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 16.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 17.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 17.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 18.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 18.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

19/20/21.11.2014 a functionat in grafic

grafic downtime 22.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 22.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 23.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 23.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 24.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 24.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 25.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 25.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 26.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 26.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romaniagrafic downtime 27.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

grafic downtime 27.11.2014 Hosting Reseller Telekom Romania

 

 :( Magenta

This entry was posted in social and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Am cont de Hosting Reseller la Telekom Romania si vad doar magenta in fata ochilor

  1. Sorin says:

    Foarte frumos din partea ta faptul ca ai facut publice aceste informatii!Este exact ce imi doream sa aflu despre hostingul de la Telekom.
    Chiar cautam sa vad unde as putea sa imi fac un cont de reseller in romania si am luat in calcul Telekom insa mi-am zis “Hai sa mai caut sa vad ce zice lumea pe net”
    Sper ca prin acest post Telekom sa piarda atat de multi clienti incat sa desfinteze acest serviciu.
    Sti pe ce pricipiu se merge in romania?La banii astia ce vrei?sa si mearga cum trebuie?
    Dar daca vrei sa faci ceva, fa calumea, chiar daca ceri mai multi bani.Sau macar specifica inca de la inceput ca oferi un serviciu submediocru sa stie omu’ la ce sa se astepte.
    Multumesc inca odata!

  2. L.RO says:

    Situatia a fost si mai dezastruoasa decat am scris pana acum. La un moment dat o sa pun si continuarea mizeriilor de care am avut parte in relatia cu Telekom Romania.

  3. Constantin says:

    Situatia este aproximativ adevarata si in privinta mea.. mai putin faza cu functionalitatea, dar cred ca pretul foarte mic in comparatie cu spatiul oferit de ei este avantajos. Problemele mele legate de Telekom (fosta Romtelecom) sunt urmatoarele:

    – suport tehnic inexistent ..bat aia campii grav si cand dai de un operator (doar pe mail) care sa stie cate ceva ei raspund sec ca nu se ppoate face nimic ca astea sunt regulile lor etc.. (am fost sunat si intrebat la 0 saptamana de la reclamatie daca a fost rezolvata problema. Tare nu?)

    – conexiunile cu alte retele din Romania sunt la pamant acestea fiind capacitate dupa ora 17.00 (ping 30 ms din RDS sau UPC)

    Recomand exclusiv pentru spatiu mare oferit.. in rest fugiti de ei!

  4. Ovidiu says:

    Adevăr , au cea mai proasta si nesimtita echipa, am încercat sa vb cu ei despre un banal transfer , si mi au răspuns de 3 ori niște puștoaică care îmi Recomandau sa scot cartela și S-o reintroduc, Grădiniță curată, m am saturat de Telekom , praf , mai bine orange sau Vodafone ,

  5. gabi says:

    Doar publicitatea e de ei !

    Am un pachet de reseller hosting de la Telekom, cade de 2-3 ori pe ora uneori, si in ultima vreme deschid cate un tiket de fiecare data cand se intrerupe serviciul.
    Nu raspunde nimeni la tikete, uneori mai suna cate cineva dupa 5 zile si se scuza ca lucreaza la baza de date, etc, tot felul de scuze de copii mici, ideea e ca sunt niste incompetenti care ofera servicii de toata jena si eu m-am mutat la ei tocmai pentru ca sunt mai mari si seriosi imi imaginam eu.

    In concluzie: NU va luati host de la Telekom !

  6. gabi says:

    Cei de la telefon iti spun sa trimiti mail catre: bizcontact@telekom.ro, bsc_basic@telekom.ro, reclamatiiclientibusiness@telekom.ro, departamentulplati@telekom.ro, nu mi-a raspuns niciodata nimeni la mail.

    Uitati niste date si ore cand hostul a fost intrerupt, in acea perioada am lucrat eu mai mult si am putut sa notez:

    30,10,2015 – ora 13,46

    30,10,2015 – ora 15,28

    30,10,2015 – ora 16,30
    30,10,2015 – ora 16,31
    30,10,2015 – ora 16,35

    30,10,2015 – ora 18,47
    30,10,2015 – ora 18,56
    30,10,2015 – ora 18,58

    08,11,2015 – ora 18,25
    08,11,2015 – ora 21,05
    13,11,2015 – ora 22,22
    15,11,2015 – ora 11,11
    15,11,2015 – ora 11,40
    15,11,2015 – ora 13,18
    15,11,2015 – ora 13,19
    15,11,2015 – ora 16,23
    15,11,2015 – ora 18,39
    15,11,2015 – ora 18,49
    15,11,2015 – ora 18,52
    15,11,2015 – ora 18,59 – pana la 19,37 – pana la 19,05 – pana la 19,13
    15,11,2015 – ora 20,56
    16,11,2015 – ora 12,11
    16,11,2015 – ora 13,18
    16,11,2015 – ora 14,13
    16,11,2015 – ora 22,15
    17,11,2015 – ora 9,20
    17,11,2015 – ora 11,03
    17,11,2015 – ora 11,11
    17,11,2015 – ora 12,38
    17,11,2015 – ora 18,38
    17,11,2015 – ora 20,40
    19,11,2015 – ora 09,48
    19,11,2015 – ora 14,50

    Astazi, in ultima ora am 3 tikete deschise.

    Postati va rog aceste nemultumiri si pe w ww.magari.ro si w ww.tepari.ro, voi face la fel pentru ca deja m-am saturat de incompetentii de la Telekom.

  7. miha says:

    Fratilor daca sunt asa cum spuneti de ce mai stati la ei ?

  8. L.RO says:

    Am plecat de mult de la ei. Dar merita povestita experienta de neuitat alaturi de Telekom Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *